Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Hanna - 28 februari 2011 20:50

Nu ska jag dränka mina tankar med en energy drink och lyssna på Johnny Cash.

För hur man än vrider och vänder på det så finns det nog ingen som mäter sig med han.



I wear this crown of thorns
upon my liar's chair
full of broken thoughts
I cannot repair
beneath the stains of time
the feelings disappear
you are someone else
I am still right here

what have I become?
my sweetest friend
everyone I know
goes away in the end
and you could have it all
my empire of dirt

(Ur: Hurt - Johnny Cash)



Six foot six he stood on the ground, he weighted 235 pounds
But I saw that giant of a man brought down to his knees by love

He was the kind of a man that would gamble on luck
Look you in the eye and never back up
But I saw him crying like a little whipped pup because of love

(Ur: A thing called love - Johnny Cash)

Av Hanna - 28 februari 2011 20:13


Dom tror dom är säkra på hur jag fungerar
men inte alla kometer har en svans



Lillasyster verkligen överraskade mig när jag slog igång den här, nu kan jag inte sluta lyssna......för jag är en himlakropp en del av en stjärna och det kan man se i min blick.



Nu är Februari strax över, okej jag vet jag har missat typ fyra dagar, men tycker ändå att jag skött mig ganska bra mot för vad jag brukar. Eller??


Mitt hjärta är fyllt av kärlek, har folk kring mig som gör mig glad vad mer kan jag önska mig.

Eller ja finns väl en sak jag kan önska, och det påminner mitt skrikande hjärta mig om varje dag...


   

Ovido - Quiz & Flashcards