Alla inlägg under maj 2009

Av Hanna - 28 maj 2009 12:09

Var och grilla med Fegge och Linnea igår, var upp på granåberget, de blåste som fan. Men var jätte fint uppe vid stugan. :). Vi hade jätte kul, de ända som saknades var några öl, fast vette fan hur de hade gått nerför sen, så de var nog lika bra att jag glömde dom. haha.

Och så blir de ju öl på lördag istället. :)



Av Hanna - 27 maj 2009 16:32

Min chef ringde just, ska jobba 16-21 imorgon och på fredag, inte världens längsta pass, men är glad för alla extra timmar jag får. :).

Av Hanna - 26 maj 2009 17:24

Hanna sluta tolka nu, bara leeeev.!!. Jag funderar för mycket.


Mina tankar vandrar iväg, får nästan gåshud..


Av Hanna - 24 maj 2009 18:08

Nu har jag blivit less på mitt svarta hår, funderar på att göra de brunt, kanske lite mot rött. Vad tror ni?


Är en sån där känner-mig-ensam dag idag, är inte de att jag inte skulle kunna fara och våldgästa nån. Men saknar de där fasta, att alltid ha nån där utan att egentligen behöva vara social.

Men sitter i fönstret och röker, lyssnar på alldelens för hög musik på iphonen så de går väl snart över. :) 

Kanske ska förklara att jag inte på nått sätt är missnöjd med hur jag har de nu, men är man van att alltid ha folk runtomkring en och alltid ha nån att sova med så kan de kännas ganska tomt när allt de försvinner.


Haft en väldigt lugn lång helg. Ja hela veckan har varit ganska lugn, sett mycket film och umgåtts med trevligt folk. Så är ändå nöjd. :).


Jo nästa gång vi ska och grilla Fegge och Linnea så fixar vi ved i förväg. Eller hur? ;)


Ska se Click i kväll, var längesen jag såg den, har för mig att den var bra. Mamma var så snäll och sponsrade mig med godis :).

Av Hanna - 23 maj 2009 00:16

Varit en bra dag i dag, varit på första intro dagen och de gick bara bra :). Tror de kommer bli en bra sommar, nu längtar jag bara efter mitt schema så man kan börja planera lite :).

Varit hos Jenni och ätit en sen middag efter jobbet, nuggets och strips :).


Haha ibland får man skratta åt vissa människor. :P

Av Hanna - 22 maj 2009 11:39

Satt och sms:a med Jenni igår och håller med om att de kanske är dax att byta taktik. Men tråkigt.!. Haha. Nå orka hålla på så här i alla fall. :P


Sovit som en stock i natt :)


Nu är de stan med mamma och mormor sen är de första intro dagen på sommar jobbet. 16 - 21 :)

Av Hanna - 21 maj 2009 20:53

Av Hanna - 18 maj 2009 19:30

Idag har vi haft föreställning, mina elever var jätte duktiga :).


Har mycket att göra i veckan, hmmm, nå skolan går först i allafall.


Idag är jag glad.!!. :)

Ovido - Quiz & Flashcards