Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Hanna - 2 februari 2011 22:37

 

Mina fisande, spelande och helt...helt... UNDERBARA familjemedlemmar   

(Askungens-suck-och-tindrande-ögon-när-hon-tittar-upp-mot-slottet- moment)


Okej kanske ska klargöra att de är Amber som står för de mesta av fisandet om  jag ska vara helt ärlig. Och ja Chrille som står för allt spelande. Konstigt nog, haha.


Ikväll har vi klippt gummans klor, som tur ät så har hon super ljusa klor så man ser pulpan. Men nog ska hon ändå tjura, fast jag aldrig ens varit nära att klippa så de gör ont. Nå de går ju iaf. :)


Shit nu svider de i mina ögon, dom är trötta. Så får nog gå och se om den där John Blund vill komma förbi, nog för att nu förtiden brukar de absolut inte vara nå problem. Tror jag lyckas göra John glad. :D. Fast lär ju bli nått avsnitt av nån serie innan.


Men sov gott alla. Hugs and Kisses all u moonpie's   

Av Hanna - 2 februari 2011 21:12

..som att de är nån som orkar läsa min blogg ännu. Och jag är väl glad för det, annars vore det ju en aning onödigt att jag bloggar om ingen läser de. Haha, vilka är ni som läser dårå?

Kommentera så blir jag glad.


Love u my followers ;)


 


Ta vara på livet, de kan ta slut fortare än du tror. Älska, glömma och förlåta, kom ihåg de.!

Av Hanna - 2 februari 2011 20:34

 

 


Visst var den söt?

Ursäkta att dom är knäppta på toan men var bäst ljus där

Av Hanna - 2 februari 2011 19:08

Chrille skulle fara och göra lite grejs och han tog med sig Amber så jag passade på att direkt han gick ut koppla i usb minnet i biosystemet, så nu är de hög musik och egen tid. Oooooooooooh skööönt, hoppas bara grannarna inte blir allt för störda. Men dom brukar inte vara allt för känsliga.


Idag var jag på stan en sväng, hittade en SÅ söt topp på syyyper rea, snacka om att jag var tvungen att köpa den. Ska se om jag kan få nån bar bild på den så får nu se :).


Blev baguette med kyckling, majs och mangorajja till middag. mmmm, halvt i mat koma ännu :P


 

Le så ler världen mot dig

Ovido - Quiz & Flashcards