Alla inlägg under september 2009

Av Hanna - 20 september 2009 07:53

Vilka konstiga tankar jag fick för en stund sen, kände bara att jag vill vrida nacken av dig.! Ogillar dig skarpt egentligen för du övergav mig när jag behövde dig som mest. Vet inte om jag klarar av att ha dig i mitt liv nå mer, känner bara hur jag blir mer och mer bitter över att jag inte sagt vad jag tycker.

Av Hanna - 10 september 2009 19:06

Ibland får jag till de ;) :


Jens | DjXeon säger:
jaa iofs kanske för dig du är ju fjortis så


Hanna | Rastlös! säger:
ja de måste jag väl vara, du har ju varit tillsammans med mig


Jens | DjXeon säger:
hahahahha xD

Av Hanna - 2 september 2009 00:13

Av Hanna - 1 september 2009 15:53

Tror de var på Jennis blogg jag hittade den här för ett tag sen, sen dess har den funnits i bakhuvudet, den fastnar.!.

Av Hanna - 1 september 2009 15:40

Min tanke är att bygga upp mitt liv nu. Men hur ska jag lyckas med de själv.!?.

Är de så fel att vilja ha lite trygghet?. Nog för att jag vet att jag borde jobba på att bara vara själv, och hitta min egen trygghet, men va fan.!

Och sen allt som hänt så snurrar allt i mitt huvud, vad vill jag egentligen. Är less på allt de här nu.



Ovido - Quiz & Flashcards