Alla inlägg under oktober 2010

Av Hanna - 30 oktober 2010 17:06


I've got to show the world, world's got to see,

see all the love love that's in me.

I said, why walk alone, why worry when it's warm over here.

You've got so much to say, say what you mean,
mean what you're thinking, and think anything.
Oh why, why must you waste you're life away,
you've got to live for today, then let it go



Av Hanna - 28 oktober 2010 23:54

Vilken härlig dag det varit, vaknade upp till en mysmorgon med katten Sally och vovven Amos hos mamma och pappa. Sally har släppt sina misstankar om att jag ska ta med henne hem igen, så imorse låg hon på min axel och mös "so like old time" häääärligt :). Amos sov hela natten brevid mina fötter, varmt och bra.


Tanken var att jag skulle stiga upp tidigt så jag skulle hinna tillbringa morgonen hos farmor och farfar, men blev en liten miss när jag vaknade halv sex och inte kunde somna om fören 8 så har jag lyckats ignorera väckarklockan till kl 10!!. Så blev de bara en snabb visit dit.


Sen åkte jag in till Kalix med mamma och tillbringade en timme hos mormor medans hon var hos massören. Sen blev de fika på gallerian med mamma och mormor. Riktigt gott fika hade dom :).

Plus att jag stötte på Tesse och Nina där, var inte igår. Roligt roligt.


Efter de kom Sofie och charmtrollet Elias in till stan så vi tog en fika på Myggan, härligt att bara ses och surra av sig :D. Och Elias är ju så söt, han tyckte verkligen om mitt lypsyl. :)


Efter de blev de en "JÄVLIGT-jobbigt-att-hålla-sig-vaken" buss resa hem. Blev en springtur till lokalbussen till Herts.


Madde var så snäll och kom förbi och bjöd på kina mat till middag, trevligt och gott måste jag säga.!.


Just nu spirar hormonerna här hemma, första löpet för Amber är så gott som igång så hon verkar mest förvirrad, som när jag kom idag så var jag inte alls intressant men efter nån timme så skulle hon sitta i famn hela tiden, vägrade gå ner. Sen är de pip och oro blandat med spaning från fönstret och bus. Just nu ligger hon utslagen i soffan och snarkar. Haha hon är verkligen så söt.! :D


Men nu ska jag nog väcka henne och dra med henne och Chrille till sovrummet för nu vill jag sova.


Hoppas ni har de bra. Ciao!

Av Hanna - 21 oktober 2010 14:54

Det är väl så man brukar säga eller hur. Har slut på ord just nu så ni får några bilder på mig och Amber istället   


 


 


Morgon mys i soffan, som vanligt så ska Amber ligga så nära som möjligt.!. :)

Ovido - Quiz & Flashcards