Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Hanna - 4 februari 2011 14:17

Hade tänkt utmana mig själv, att skriva minst ett inlägg i bloggen per dag Fabruari ut. (Med undan tag om vi far till tex mormor eller dylikt där det inte finns internet).

Av Hanna - 4 februari 2011 14:07

Gjorde ett färg test, resultatet blev så här:


 


Vet inte riktigt om de menas att jag ska klä mig i grönt eller vad?. Men har ju gröna ögon iaf så de betyder väl att jag passar i mina ögon. ;)

Och de som står där vette fan om de stämmer, kan ju hoppas iaf.


Chrille tog med Amber på en skogspromenad så jag lyssnar på hög musik och bara rensar skallen. Men ska nog gå i duschen snart, känns som att de behövs.


Skönt med helg, inte för att jag vet om de händer så mycket men de blir nog bra iaf. 


Ovido - Quiz & Flashcards