Alla inlägg under mars 2011

Av Hanna - 30 mars 2011 14:28

Om jag är yin var är min yang?

Eller frågan är klarar sig yin utan sin yang?


 

Av Hanna - 28 mars 2011 22:34

Köpte en ny klänning i helgen som jag trivdes jätte bra i :)


 


(Sorry bara att spegeln var så skitig)

Av Hanna - 28 mars 2011 19:10

Amber kom imorse och ska stanna till på Torsdag, känns helt underbart. :)

 

Jag och Amber har varit och umgåtts med Therese och Ronja idag, så jag saknat dom. Sofie och Jossan kom förbi oxå, men har ingen bild från de :(. Men de var så kul att träffa dom igen.!


Jag och Ronjis <3

  

Av Hanna - 25 mars 2011 22:17

Ojoj va bra jag mår just nu. Jag och Amber har legat i soffan och halvsovit till tvn, eller ja jag har halvsovit hon har snarkat  . Känner mig så lugn bara av att ha henne här. 


Mamma och mormor har varit här och fixat upp nya gardiner här, shit va dom passade bra. :) Tack.!


Nu är de BB som gäller sen blir de kvällsprommisen med Amber, sen skulle jag tippa att de är godnatt för oss. Åh va jag ska sova, tryggheten Amber ger går inte att beskriva. Mamma har saknat dig hjärtat.!

Av Hanna - 25 mars 2011 09:54

Forgive me for my weakness..

Av Hanna - 24 mars 2011 17:26

Motivationen är i botten, vet fan inte vad de är med mig. Känner mig bara helt slut i huvudet. Vill mest bara sova men kan inte riktigt förmå mig att somna efter mardrömmen jag hade inatt. Tryggheten jag saknar börjar komma ikapp. Plus att nån granne bara måste ha tv/radion igång på max kl 8 på morron, nå är säkert att dom hör dåligt eller nått som är anledningen. Och de tackar jag bara för eftersom då kan jag leva om utan att de stör nån.

Men de som är konstigt är att jag aldrig störts av de förut, så frågan är ju om dom börjat med de på senaste eller om jag helt enkelt stängt de ute förut.


Känner mig konstant stressad, men jag har ingen aning varför. Om jag stressar mot något eller från något.


Har en viss oro i kroppen som jag vet vars de kommer ifrån, och de bara byggs på hela tiden. De lustiga är att de inte ens är min börda att bära. Men kan inte låta bli att tänka på de.


Av Hanna - 24 mars 2011 10:17

-The King
-What King?
-FucKING!


 

Av Hanna - 23 mars 2011 19:48

Gaah rastlös, gav mig på disken i ett försök att fördriva tid. Nää men disken gav mig inte direkt den action jag hade hoppats. Försökte tänka mig att diskborsten var ett svärd och jag slogs mot smutsmonstren men de funkade fan inte.!

Ovido - Quiz & Flashcards