Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Hanna - 10 februari 2011 15:32

Chrille var så gullig på morgon och gick ut med Amber innan han for till jobbet, han trodde jag inte skulle kunna somna om, om jag gick ut när de var så kallt *naaaw*. Han är verkligen omtänksam ibland   .


Somna om gjorde jag men nog skulle Amber väcka mig iaf efter nån timme. Nåå ska vara vaken länge inatt så får jag sova så mycket de går imorgon. Nog för att en natt går alltid bra att vara vaken, är mest lördag jag måste få sova men då är ju Chrille hemma så då får Amber vara med han. 


Ser faktiskt framimot att jobba vaken natt, funkar bäst på natten och sen är ju inte pengarna helt fel heller :).


Nå ska börja med maten strax. Hörs säkert sen när jag ska hålla mig vaken.


Hugs and kisses moonpie's

Ovido - Quiz & Flashcards