Alla inlägg under januari 2010

Mat

Av Hanna - 21 januari 2010 22:18

Eftersom jag inte hann med nån middag så sitter jag nu och trycker i mig kläm mackor och planerar helgens middagar.

Imorgon tänkte jag göra nån god kycklig, har inte riktigt funderat ut hur men nått med majs i alla fall.

På lördag blir de nog lax och potatis på tunnbröd, var så länge sen jag åt lax.

Söndag är de nog middag hos mormor, brukar ju vara så. :) Älskar söndagsmiddagarna hos mormor, kommer måsta åka till kalix varje söndag jag kan när jag bor i lule.


Varit på massage idag, så är lagomt mör i kroppen. Så nu är de sova som gäller, imorgon är de jobb 8-14 på Centrum.

Av Hanna - 19 januari 2010 23:18

Förstår inte hur skönhetsideal har kunnat sjunka så i åldrarna.

Kan inte barn få vara barn och slippa tänka på att vara vackra.


Av Hanna - 19 januari 2010 10:33


Jag är en gummi bjöööörn.!

Av Hanna - 18 januari 2010 22:30

Jag får damp på min kropp snart, jag har mens flera veckor och sen är den borta kanske en vecka om jag har tur sen börjar de om och jag orkar inte med de längre.

Jag mår absolut inte bra när jag har mens, jag har mensvärk, ont i huvudet plus att jag är hungrig non stop, sen när jag äter kommer illamåendet. Gaaah jag blir galen.! Plus att de då kostar pengar, de är inte bara mens skydd som ska köpas utan då mer mat än vanligt plus allt mitt sötsug som driver mig till vansinne.

Har varken råd eller ork för nå mer.!

Hoppas verkligen de går tillbaka till hur de brukar vara snart när de handlade om max tre dagar i månaden jag mådde så här.


Just nu ligger jag med huvudvärk och illamående, Känner mig väldigt Less.


Kan nån komma förbi med lite rocky road (var de så den hette?) glass så skulle jag bli väldigt glad. ;)


Jaja jag vet att jag bara klagar men är de som känns bra med att de är min blogg, jag får klaga så mycke jag vill.


Ovido - Quiz & Flashcards