Alla inlägg under juni 2009

Av Hanna - 23 juni 2009 11:37

Nu har jag bestämmt att jag ska hålla mig från snabb mat ett tag. Är inne på dag 2. Vi får väl se hur de går.! :P



Av Hanna - 16 juni 2009 18:44

Tänkte jag skulle printa ner nå poetiskt här, men mitt huvud blev tomt när jag såg den tomma rutan. :P

Jobbar 7-16 hela veckan så är ganska trött, är fan inte van att stiga upp den tiden. Somna den tiden är absolut inte nån ovanlighet och funkar för mig, men inte att stiga upp. Usch.!!.

Men får trösta mig med att efter dom här tre första veckorna är dom enda dag veckorna jag har, sen är de mest nätter och kvällar på mitt schema :D. Snacka om att jag ska njuta då.!


På midsommar blir de förlovningsfest i mjv :).


Bara så du vet så kommer jag fortsätta ignorera faktum. Hmm, fast de är klart, du är påväg att lämna mig och de känns inte kul, jag menar de är väl typ 150 mil dit.

Av Hanna - 11 juni 2009 22:11

Ester och Amadeus <3

Av Hanna - 10 juni 2009 07:41

"Är du själv plågare eller vad håller du på med?" Fick frågan igår, och när jag tänkt efter så är de nog sant, mår då inge bättre nu iallafall.

Av Hanna - 8 juni 2009 08:11

Måste bara få berätta att inatt har jag sovit som en stock.!!. satan i gatan vad skönt de var. En bra början på den här veckan.


Av Hanna - 7 juni 2009 21:22

Nu är de bara en helg kvar som jag är själv i lägenheten, känns faktiskt ganska skönt, är ganska tråkigt att alltid vara själv.


Kalaset gick bara fint. Var jätte trevligt. Hann med att vara förbi korvgubben en sväng oxå innan å surra med Jens. Och så klart har jag varit och röstat idag oxå.!.


Nu ska jag byta sängkläder, duscha och sen slå igång en film som jag haft på datorn i typ en månad men ännu inte kommit mig för att se. Är väl dax. Chill :)

Av Hanna - 7 juni 2009 12:09

För idag fyller Josefine och Tindra 2 år :)

Kan inte fatta att de redan är två år sen jag fick samtalet, lilla Josefine var född och allt hade gått bra. Känns som att de var nyss. Mosters ögonsten.!


Här är Josefine och Tindra. Söta som socker båda två.

Av Hanna - 7 juni 2009 00:15

Sitter och kollar på tv4 sport, Rumble of the kings.

Alla har ju så snygga tatueringar, är nå visst med tatuerade killar. Men är inte bara därför jag kollar, är faktiskt intressant. :)


Ovido - Quiz & Flashcards