Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Hanna - 9 februari 2011 19:26

Tv4 Komedi är verkligen nått jag inte vill klara mig utan, är beroende.!. Så tänkte passa på att tipsa lite om serier som går där :).


Jag är en sucker för brittiska komedi serier. Som ja The Inbetweeners som jag la upp ett klipp av för nå tag sen. Sen har jag fallit för Shameless, som handlar om en helt fuckt familj som ändå lyckas klara sig. Pappan dricker, ena sonen är homosexuell, den äldsta dottern tar hand om alla barnen, yngsta dottern kidnappar barn för att hon tycker synd om dom, pappans nya kvinna får tvillingar plus att hon har social fobi, ja de var lite av vad som händer. :)

 

Loooove it.!.


Sen har jag hittat en helt AWESOME amerikanske serie, som om ni sett mycket King of queeens kommer gilla, tror jag iaf, och ni kommer oxå få se "Holly" från den serien och hon är awesome mamman "Rita". Rita håller ihop hela familjen och försöker vara ett bra föredöme och hjälpa barnen. Se själva.!. :D

 


Jag ser förmodligen förmycket på tv, men vem fan bryr sig. Har laddat hem massa Svensson Svensson som helt enkelt är så nostalgi så de är bra.!.



Ovido - Quiz & Flashcards