Alla inlägg under juli 2009

Av Hanna - 27 juli 2009 20:05

Känns som att en sten lyfts från mina axlar. Mår så jäkla bra just nu. :)


Och snart är de helg och LK :D

Av Hanna - 27 juli 2009 15:34


Försökte lägga upp den här på Face men de ville sig inte så nu provar vi här. De här är min skyddsling för dagen.!.  Söt va?

Av Hanna - 26 juli 2009 16:14

Hittade ett par använda trosor i min skrubb som varken är i Jennis eller min storlek. VEMS I HELVETE ÄR DE? Fattar de inte.

Av Hanna - 25 juli 2009 12:19

Nu är de så att jag sitter och är lite nervös för Fegge och Linneas skull. Dom är i sunderbyn, coolt va, på dagen hon är beräknad och allt. :D

Av Hanna - 12 juli 2009 15:08

Har en sak som legat och tryckt i mitt huvud under en väldigt, väldigt lång tid och jag tror jag snart måste göra nått åt det. För det håller på att göra mig tokig, känns som att de kan sluta med att jag börjar ogilla människor jag tycker om, och saken är bara att jag börjar märka att jag ifrågasätter allt möjligt som dom här människorna gör, leenden, vänliga ord m.m

Men jag vägrar tigga om uppmärksamheten som borde vara självklar. Är bara rädd att de ska sluta med att jag stöter bort dom eller att dom stöter bort mig.


Nå nog med deprimerande tankar. Haft en intressant helg, i fredags så umgicks jag med Fegge och Linnea, vi for till Sangis och där blev de att stanna till på lördag, då var de hem och duscha sen fest hos Jennifer och blev hotellet efter det. :). Har väl hänt lite allt möjligt under dom dagarna men orka haka upp sig på detaljer. Jag är glad och inte bakis alls så nööööjd :D.

Har nog kommit fram till lite saker oxå.


Jo och anledningen till så dålig uppdatering är att jag jobbat mycket så har precis orkat uppdatera statusen på Facebook :)

Ovido - Quiz & Flashcards