Direktlänk till inlägg 15 maj 2012

Skillnad..

Av Hanna - 15 maj 2012 15:33

Hittade den här bland mina gamla inlägg så tänkte kör den igen å ser vad som ändrats.

Lite å göra? jooomenvisst.!


Jag har insett att min senaste kyss: Var väldigt mjuk (killar kan oxå ha mjuka läppar)

Jag lyssnar på: Raggare - Drängarna just nu

Jag mår bäst när jag: Lämnar osäkerheten hemma.

Jag pratar: Roligt enligt dom flesta

Jag älskar/tycker om: När jag får som jag vill

Min bästa vän(ner) är: Dom bästa man kan tänka sig

Min första riktiga kyss: Var konstig men spännande

Jag avskyr när folk: Inte gör som jag vill

Kärlek är: Respekt och tillit

Någonstans, tänker någon: På vad jag vill ha för blommor (man kan ju alltid hoppas)

Jag kommer alltid att vara: Som jag blev när jag inte blev som jag skulle?

Jag är hemligt förälskad i: Ryan Hurst

Sist jag grät var: Jag förbannad och aningen mitt i humör svängningarna

Min mobiltelefon är: Aningen sliten, behöver en Iphone 4.! 

När jag vaknar på morgonen: Är de lika låta mig vara, blir bara arg annars

Just nu tänker jag på: Vilka tapeter jag vill ha i min lilla sov skrubb

Bebisar är: Underbara små varelser

Homosexuella är: väl som alla andra?

Ikväll ska jag: Måååla tror jag :)

I morgon kommer jag: Vakna lycklig och utvilad

Jag vill verkligen: Vakna lycklig och utvilad 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 18 maj 2012 19:33

      Längtar efter en promenad runt träsket, får helt enkelt blinka med ögonenfransarna nästa gång jag är kring Hertsön så nån kommer med mig.!   Äntligen börjar vädret bli lite bättre så blir att börja skrapa mormors hus imorgon :) Plus...

Av Hanna - 17 maj 2012 10:45

Vilket skit väder. Jag höll verkligen tummarna för att väderprognoserna skulle vara fel, men icket. Ja vad ska man hitta på då?. Kanske kolla utifall de finns nån tvätt tid.   Jävlar va skönt jag sovit by the way, vaknat flera gånger men somnat o...

Av Hanna - 16 maj 2012 17:37


Geisha är verkligen den godaste chokladen man kan hitta. MUMS.! Lång helgen har börjat nu, skulle till mormor och skrapa hennes husvägg men de sägs ska bli riktigt regningt så vi får väl se, annars vette tusan vad som händer.   Känns som att ja...

Av Hanna - 15 maj 2012 15:11

Ooosch blivit bjuden på mat av mamma nu två dagar i rad (Tackar och bockar ). Men jäklar va uppsvälld jag känner mig, ätit mer än vad jag brukar på en vecka känns de som.    Längtar verkligen efter Juni just nu, tänker ta mig tid att hälsa på fle...

Av Hanna - 13 maj 2012 22:35


Fastnade i att läsa gamla inlägg, jäklar vilka minnen och känslor som bara bubblar.! Äh jaja dom finns där, känns inte som att jag vill ta bort de heller. Eller ja vissa skulle behövas rensas bort men orkar inte i kväll.   Praktik imorgon   ...

Ovido - Quiz & Flashcards