Direktlänk till inlägg 6 maj 2011

Senaste månaden

Av Hanna - 6 maj 2011 15:55

Har hunnit hända ganska mycket senaste månaden. Har lyckats förstöra en vännskap, suck, men kan bara skylla på mig själv. Im fuck'd up.


Sen har känslor åkt upp och ner. Vilket inte var de lättaste. Men nu har dom lugnat sig och jag känner mig ganska harmonisk. Nu är Chrille hemma igen, och jag trivs riktigt bra. Vi löser våra problem och de känns hur bra som helst.


Poff har bott här nu några veckor och jag har verkligen börjat gilla den katten, men nu vilken dag som helst ska han flytta hem till Ricke igen, ganska tråkigt faktiskt, har ju vant mig med att ha han här och sen är de så roligt att han och Amber går så bra ihop. Kommer sakna han.


Idag städas och diskas det hemma. Sen får man väl se vad som händer. Trevlig helg alla.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 18 maj 2012 19:33

      Längtar efter en promenad runt träsket, får helt enkelt blinka med ögonenfransarna nästa gång jag är kring Hertsön så nån kommer med mig.!   Äntligen börjar vädret bli lite bättre så blir att börja skrapa mormors hus imorgon :) Plus...

Av Hanna - 17 maj 2012 10:45

Vilket skit väder. Jag höll verkligen tummarna för att väderprognoserna skulle vara fel, men icket. Ja vad ska man hitta på då?. Kanske kolla utifall de finns nån tvätt tid.   Jävlar va skönt jag sovit by the way, vaknat flera gånger men somnat o...

Av Hanna - 16 maj 2012 17:37


Geisha är verkligen den godaste chokladen man kan hitta. MUMS.! Lång helgen har börjat nu, skulle till mormor och skrapa hennes husvägg men de sägs ska bli riktigt regningt så vi får väl se, annars vette tusan vad som händer.   Känns som att ja...

Av Hanna - 15 maj 2012 15:33

Hittade den här bland mina gamla inlägg så tänkte kör den igen å ser vad som ändrats. Lite å göra? jooomenvisst.!   Jag har insett att min senaste kyss: Var väldigt mjuk (killar kan oxå ha mjuka läppar) Jag lyssnar på: Raggare - Drängarna ju...

Av Hanna - 15 maj 2012 15:11

Ooosch blivit bjuden på mat av mamma nu två dagar i rad (Tackar och bockar ). Men jäklar va uppsvälld jag känner mig, ätit mer än vad jag brukar på en vecka känns de som.    Längtar verkligen efter Juni just nu, tänker ta mig tid att hälsa på fle...

Ovido - Quiz & Flashcards