Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Hanna - 18 februari 2011 16:08

Will u ever love me again, only time will tell.. na la na la..



Av Hanna - 18 februari 2011 15:55

Sitter och försöker ignorera spelnördarna som har intagit vardagsrummet. Nåå ska väl inte klaga, skulle dom vara nån annanstans så hade jag inte sett en människa på hela helgen. Jävla förskylning.!!. Vill hitta på nått å de NU.!. Rastlös till tusen fast hostan river sönder min hals och bihålorna håller på att spränga mitt huvud.


Nä ska nog gå och kolla om bastun är ledig nå i helgen, svettas är alltid bra när man är sjuk.


Jo föresten ställde mig på vågen i morse och är faktiskt nere till normal vikt (enligt BMI) nu, känns bra. Ska jag bara hålla mig kvar här oxå.



Spelas just nu i mina lurar, märks att jag är dålig på att uppdatera musik biblioteket i mobilen   


Nä tanken är väl att jag ska orka göra nå nyttigt, ööööööööööööhhhhhhhhhh lär väl inte hända men nått ska jag väl idas. ;)

Av Hanna - 18 februari 2011 11:07

Mötet igår gick bara fint, mådde faktiskt mycket bättre när jag rört på mig, Jenny var så snäll och hade Amber dom drygt 2 timmarna jag var borta.


TACK   


Tyvärr så mådde jag då desto sämre igår kväll, jävla bihålorna stocka igen. Och idag har jag så ont i "host" musklerna i bröstet och ryggen, men  Chrille skulle fara och köpa host medicin åt mig på vägen hem  .

Så kanske jag orkar fixa lite här hemma, Amber har faktiskt haft så kul, och plockat ut fyllningen ur ett mjukis djur på morron.

Ovido - Quiz & Flashcards