Alla inlägg under maj 2010

Av Hanna - 26 maj 2010 09:33

Förra veckan var en tung vecka av många orsaker, jävulskapen bara avlöste varann.

Min älskade Ville fick gå vidare. Var bäst för han, hemskt för mig. Hujja ska verkligen bli jobbigt att komma till Moån i helgen när han inte är där.

Har väl precis börjat bearbeta de, hade inte tid förra veckan att tänka.


 


Nå håller ännu på att vila upp mitt lilla huvud efter allt förra veckan.


Nu sitter jag och dricker lite nyponsoppa och känner lugnet ett tag.

Blev att fara till Chrille igår kväll och sova, sover så oroligt på våren, men med han sover jag oftast bra. Och inatt var inget undantag. Han har väl nån lugnande effekt på mig.


Imorgon kommer mamma till Lule, ska bli kul, känns som att jag behöver min mamma just nu. Om de är nån som kan hålla mig igång hela dan så jag stupar i säng på kvällen så är de mamma.   


Av Hanna - 6 maj 2010 20:50

Varit en lång dag idag, först jobb 8-18 sen var mamma och co hit och kollade bebisarna, det gick relativt bra att få fram dom men känns inte kul att jobba så här långa dagar vill ju hellre vara hemma med kissarna, nog för att jag tror Maja bara tycker de är skönt när jag är borta :P

Tänk de har gått fyra dagar nu sen lille Cash kom och tre sen resten tittade fram :).

Nå sen efter de så blev de middag på Allstar och min kommentar efter de var "-om jag var lite kortare så hade jag rullat nu" shit va gott de var, thx mami <3 .


Och nu står de en dator på mitt köksbord, och så länge den står där vet jag vem som inte kommer vara borta allt för länge ;D <3. Nu är de nog en film som gäller, är trött i ögat.

Av Hanna - 3 maj 2010 16:44

            


Sex stycken små underverk.!


 

 Chrille och lilla Cash <3

Ovido - Quiz & Flashcards