Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Hanna - 16 februari 2011 22:35

Ohja, hostar så jag tror jag ska spy, de rinner från näsan och ögonen, och självklart värk i magen + Feber som kommer och går. Tycker grymt synd om mig själv och vill helst ha hemma Chrille så han kan hålla om och ta hand om mig hela dagarna. Men se de går ju inte, karlsloken måste ju jobba. (Okej jag är egentligen jätte glad att han har jobb och tycker ju självklart att han ska sköta de) så nu kan ni alla moral tanter andas ut haha nee nu var jag dum men erkänn ni hade redan tänkt att så kan hon ju inte skriva, klart karln måste jobba. ;)


Ne men jag har viss tur iaf, Amber är ännu inne i löpet så hon är nöjd med dom korta svängarna jag orkar med när Chrille jobbar, hon är mest trött precis som jag.


Imorgon måste jag ta mig till min jobb coach, fucking-jävla-jobbigt-så-jag-vill-heslt-dö-moment, KÄNNS JU SOM ATT JAG SKA DÖ BARA JAG GÅTT TILL KÖKET OCH TILLBAKA å nu ska jag ta mig ända till stan-bryggeriet-arbets-hem, ser inte framimot det. Skulle jag bara inte varit så pank, hade jag nog ringt taxi.!. Sen helt plötsligt, utan att nån frågat mig så har jag fått en ny jobb coach, så de lär ju bli ett bra första intryck jag ger...eller så int.!.


Sen måste jag säga att jag saknar min gudtös och tösens mamma, Vill bli frisk nuuuuuuu så jag kan få hälsa på folk med små barn igen, men vill ju inte smitta ner dom små liven heller. Shit.!. Nu bestämmer jag att imorgonbitti är jag frisk.!. Ja de passar braa :D.

Ovido - Quiz & Flashcards