Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Hanna - 20 mars 2011 21:58

Gaah vad jag är rastlös, haft folk runt mig hela helgen. Varit så härligt att bara ha nån där hela tiden, så nu känner jag en viss tomhet. Tycker nån kan komma tillbaka nu helst nyss och bo på min soffa. Äh övertalning få Sandra att flytta till herts (eller iaf till Luleå) har börjat. Får väl se om jag lyckas.


Ser BB nu, sen blir de väl sängen.

Av Hanna - 20 mars 2011 17:23

Inte för att skryta men har haft en sån awsome helg med trevligt sällskap.


Såg några bilder idag på tatueringar på fötterna, de är ju så grymt snyggt, okej nu är de mina ankare på armarna som gäller men sen ska de letas motiv till fötterna. Såg en bild där dom skrivit nått under foten men tror inte jag är så RocknRoll att jag klarar det.

 

Ovido - Quiz & Flashcards