Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Hanna - 2 mars 2011 22:50

Sitter och ser på Big Brother, (blivit lite av en dokupundare, eller egentligen serier överhuvudtaget men mer om de sen).

Nu gör tjejerna fotvård på killarna, alltså tycker de är lite äckligt med andras fötter men nått som är hemskt är när andra tror sig ska få pilla på mina fötter. Hujja. Men synd de med Jessica. Gillade henne.


Äh har egentligen inge intressanta tankar i kväll. Ska nog blinka åt Chrille så kanske vi kan lägga oss och se en film, känner mig närhets krävande och trött    


Av Hanna - 2 mars 2011 22:20

Varit till läkaren idag. Var aningen obehagligt måste jag säga, börjar bli lite väl mycke verklighet att de faktiskt är fel på mig. Men de som inte dödar en gör en starkare va?


Nå efteråt så stötte jag på Nina, så vi satt och pratade en stund :). Sen så var Sofie Mörk ännu kvar på BB, eller ja dom var påväg hemåt. Så jag fick se och hålla deras lilla Felix. Så söt.! 


Sen for jag och handla på vägen hem, så vi åt parisare till lunch/middag efter de så somnade vi som små barn i soffan. haha pro varning på oss båda. ;P


Imorgon hade jag och Chrille tänkt ha en ute dag med Amber, okej hör på de här, vi tänkte fara och skidra. JAPP så nu vet ni.!. Nå all motion är bra just nu för sen hade vi tänkt hämta mat från Kim Long (matstället på hörnet typ) dom har ny ägare och ny meny så kan vara värt att prova, fast är lite sur att dom slutat med kina mat, inte för att vi äter där eller tar hem därifrån nå ofta, vi har kanske ätit där två gånger senaste året. Men iaf.. suck..

Ovido - Quiz & Flashcards