Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Hanna - 3 mars 2011 20:17

Aaah va fint de börjar bli hemma nu. Måste bara få tag i en skruvdragare så jag får upp allt i sovrummet och hyllan i vardagsrummet. Nå får se om jag hittar nåns att låna imorgon   

Har disken kvar men den får vänta till imorgon, för nu värker de nå jävulskt    Å tror ni vi har nå värktabletter kvar NÄ men självklart inte   

Av Hanna - 3 mars 2011 17:28

Blev inga skidor idag eftersom de blåste så mycket, vi tänkte logiskt helt enkelt ingen av oss vill åka i motvind. Nå blev en sväng efter skoterspåren till fots istället på typ en timme. Sen gick vi förbi Ricke som slog på en riktigt bra film så vi blev kvar där tills den var slut.


När vi kom hem beställde vi mat från Kim Long och de var helt okej enligt mig. Chrille tyckte de var för lite orient dressing till kebab pizzan.


Nu tänkte jag smälta maten ett tag sen är de städ pågång   


Av Hanna - 3 mars 2011 11:00

Den nya topp bilden, gjorde jag egentligen till bakgrundsbild på datorn, men tycker den passar bra här på bloggen oxå VISST?  

Ovido - Quiz & Flashcards