Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Hanna - 8 mars 2011 21:10

Nej men usch vad less jag blir på mig själv just nu, ALLT bara snurrar, känner mig så förvirrad. Vill bara att de ska bli helg så man får koppla bort hjärnan några dagar. Kanske tillomed hinna med en utgång eller nått.    


Hittade ett par hörlurar här hos mamma och pappa som passade till iphööönen så tänkte lyssna på musik och njuta nu ett tag. Känns som att det får allt att stanna upp ett tag.



Av Hanna - 8 mars 2011 18:11

Tankarna börjar snurra igen, vilket drar ner humöret igen. Tror jag saknar. Eller jag vet inte, är bara så jobbigt att hålla imot att ringa dig bara för att surra. Fan

Av Hanna - 8 mars 2011 16:23

Ååh inatt har jag sovit, haft flera katter som legat och myst med mig hela natten, sen kom vovvarna på morron. Så känner mig så utvilad. :)


Varit och fikat med Tesse idag och de var så kul att träffa henne igen, sen efter de så blev de äntligen att boka tatuering tid. Åh vad jag längtar. Måste säga att Barsken gav ett så bra intryck så jag tror vi kommer få till nått riktigt snyggt :). Måste bara hitta nån som har lust att hänga med, känner att jag kan behöva lite stöd. Tror de kommer göra lite ont :/


Hittade två jätte fina tavlor idag på fyndis oxå, ska se om jag kan sno mammas kamera sen så får ni se :).


Nå ikväll ska jag tvinga mamma att färga mitt hår så jag börjar se ut som folk i håret igen.



Ovido - Quiz & Flashcards