Alla inlägg den 2 november 2009

Av Hanna - 2 november 2009 19:16

Varit till Annelie och ätit lite och sett film med henne och Emma. Var riktigt kul att komma ut en sväng.

Jag och Emma gjorde sällskap på hemvägen, och vi började prata lite. Och vad är de egentligen som håller mig kvar här.

Har en plan på hur jag skulle önska att jag hade mod till att göra. Skulle jag bara våga så skulle jag sälja lägenheten, sälja lite grejer, skeppa resten till mamma och pappa. Bara ha typ två väskor med kläder och datorn och bo på nån snäll själs soffa några veckor och försöka fixa jobb i nån annan kommun. Känns inte som att jag vill vara kvar här nå mer, finns inga jobb eller nått. Skulle vara härligt att bara försöka VÅGA försöka.!.

Av Hanna - 2 november 2009 10:27

Måndag nu ja, jaha. Blev väckt av KusinSofie vid halv nio, kan som inte ens bli arg när de är hon som väcker mig. Alltid lika kul å höra hennes röst. Flört


Nu ligger jag och lyssnar på Mando Diao - Dance with somebody, den funkar alltid.!.

Funderar på vad man ska hitta på idag.

Ovido - Quiz & Flashcards