Alla inlägg den 1 november 2009

Av Hanna - 1 november 2009 17:29

Nej nu kom ångesten, känns som att jag bara förstör. Nu blir de lugnt ett bra tag på den fronten.!

Endel kanske vet vad jag snackar om, andra inte. Bryr mig inte så stort, nu är de lilla pryda hanna som är tillbaka ett tag. Så får vi se hur de går.

Av Hanna - 1 november 2009 14:12

Så var en till helg över.


I fredags så hade jag ställt in mig på att ligga hemma själv och glo på rysare. Men inte då, utan Bäver ringer och mutar mig till Lule och måste säga att de är inget jag ångrar att jag for. Satt hos Patrik och Erika och drack nån öl med trevligt folk och härlig stämmning. Okej jag lyckas ju alltid med nått tveksamt beslut när jag dricker, men kommit fram till att de egentligen inte har nått med mig å göra, inte mitt problem om man säger så. Moving on :).

Sen på lördag var de bara att stressa hem igen för hade ju en film som skulle ses och lämnas igen. Tror jag har växt ifrån Döda-döda filmer, vill ha mer spänning och mindre splatter.

Sen var de jobb på folkan som gällde, och kan säga att hela min kropp värkte redan innan jag gick till jobbet, så mår inte så mycke bättre idag. Men de var riktigt kul att jobba där igen, har saknat de.!.


Och idag är de middag hos mormor, fläskfile och potatisgratäng. Mmm Mumma.!

Ovido - Quiz & Flashcards