Direktlänk till inlägg 24 maj 2009

Känner-mig-ensam dag

Av Hanna - 24 maj 2009 18:08

Nu har jag blivit less på mitt svarta hår, funderar på att göra de brunt, kanske lite mot rött. Vad tror ni?


Är en sån där känner-mig-ensam dag idag, är inte de att jag inte skulle kunna fara och våldgästa nån. Men saknar de där fasta, att alltid ha nån där utan att egentligen behöva vara social.

Men sitter i fönstret och röker, lyssnar på alldelens för hög musik på iphonen så de går väl snart över. :) 

Kanske ska förklara att jag inte på nått sätt är missnöjd med hur jag har de nu, men är man van att alltid ha folk runtomkring en och alltid ha nån att sova med så kan de kännas ganska tomt när allt de försvinner.


Haft en väldigt lugn lång helg. Ja hela veckan har varit ganska lugn, sett mycket film och umgåtts med trevligt folk. Så är ändå nöjd. :).


Jo nästa gång vi ska och grilla Fegge och Linnea så fixar vi ved i förväg. Eller hur? ;)


Ska se Click i kväll, var längesen jag såg den, har för mig att den var bra. Mamma var så snäll och sponsrade mig med godis :).

 
 
Ingen bild

Mamman

24 maj 2009 20:53

vad ska man ha mammor till om de inte sponsar med godis???????
Pözz på dig önge

 
Ingen bild

Fegge

25 maj 2009 02:32

Hahah klart, ska fan fylla bagaget när ja drar ti sangis så får vi styra upp nå fast under veckan om de är väder =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 18 maj 2012 19:33

      Längtar efter en promenad runt träsket, får helt enkelt blinka med ögonenfransarna nästa gång jag är kring Hertsön så nån kommer med mig.!   Äntligen börjar vädret bli lite bättre så blir att börja skrapa mormors hus imorgon :) Plus...

Av Hanna - 17 maj 2012 10:45

Vilket skit väder. Jag höll verkligen tummarna för att väderprognoserna skulle vara fel, men icket. Ja vad ska man hitta på då?. Kanske kolla utifall de finns nån tvätt tid.   Jävlar va skönt jag sovit by the way, vaknat flera gånger men somnat o...

Av Hanna - 16 maj 2012 17:37


Geisha är verkligen den godaste chokladen man kan hitta. MUMS.! Lång helgen har börjat nu, skulle till mormor och skrapa hennes husvägg men de sägs ska bli riktigt regningt så vi får väl se, annars vette tusan vad som händer.   Känns som att ja...

Av Hanna - 15 maj 2012 15:33

Hittade den här bland mina gamla inlägg så tänkte kör den igen å ser vad som ändrats. Lite å göra? jooomenvisst.!   Jag har insett att min senaste kyss: Var väldigt mjuk (killar kan oxå ha mjuka läppar) Jag lyssnar på: Raggare - Drängarna ju...

Av Hanna - 15 maj 2012 15:11

Ooosch blivit bjuden på mat av mamma nu två dagar i rad (Tackar och bockar ). Men jäklar va uppsvälld jag känner mig, ätit mer än vad jag brukar på en vecka känns de som.    Längtar verkligen efter Juni just nu, tänker ta mig tid att hälsa på fle...

Ovido - Quiz & Flashcards