Alla inlägg under maj 2009

Av Hanna - 4 maj 2009 16:38

Varit på skolan en sväng idag. Nu ska jag verkligen ligga i med mitt pluggande så jag får de klart :). Sen har jag varit och jobbat oxå. 

Hade massa annat jag skulle göra idag oxå men de har inte blivit. Nu sitter jag och väntar på Fegge och Linnea, dom skulle komma förbi och ta en rök. Eller ja Fegge, Linnea har ju lillen i magen :). Är riktigt nyfiken på om de är en flicka eller pojke, nå de är ju inte allt för länge tills man får veta. :)


Ska väl berätta lite om helgen, i torsdags var jag i Luleå och drack vin med Ricke och Bäver. Sen blev de att vi for till Patrik och Erika ett tag, Sen flyttade festen trväsöver oxå. Hade en bra valborg, mycke trevligt folk :).

Fredag var jag en sväng till Västanäs och till Moån, sen blev de bara att vara hemma. 

Lördag blev de en sväng till Lule med mamma och pappa, for och hämtade mina saker från Jens m.m Sen hann jag precis komma hem och duscha så bar de iväg till Jenni och dricka vin och ha trevligt, sen vart de hotellet. Var full och glad hela kvällen, hade jätte kul :).

De var en liten sammanfattning av helgen. Finns mer att berätta men de gör jag nån annan gång. ;P

Av Hanna - 3 maj 2009 19:33

Har ingen lust att blogga just nu, ska försöka uppdatera lite då och då, men har egentligen ingen lust.

Av Hanna - 1 maj 2009 23:31

How did you find the energy, Mom
To do all the things you did,
To be teacher, nurse and counselor
To me, when I was a kid.
How did you do it all, Mom,
Be a chauffeur, cook and friend,
Yet find time to be a playmate,
I just can’t comprehend.
I see now it was love, Mom
That made you come whenever I'd call,
Your inexhaustible love, Mom
And I thank you for it all.

Av Hanna - 1 maj 2009 23:00

Allt bara går upp och ner. Vet inte vad jag ska känna.!.




Ovido - Quiz & Flashcards