Alla inlägg under maj 2009

Av Hanna - 10 maj 2009 16:16

Har min dator i Lule, så därför jag inte uppdaterat på ett tag. Datorn blev kvar där när de blev att fara till kalix redan på lördag morgon, men planen är att fara och hämta den imorgon :).

Så ha de bra så ska jag skriva mer om helgen när jag har hämtat min dator.

Av Hanna - 6 maj 2009 22:04

Har suttit och surrat med Sofie en stund nu, flummat och diskuterat vad jag ska ha med mig i helgen, och öronproppar vad en av sakerna. Resten sätter vi *censur* på ;). haha

Av Hanna - 6 maj 2009 16:10

Inte lite taggad jag är inför helgen :).


Nå sitter och diggar musik så länge.


Av Hanna - 6 maj 2009 14:13

I don't wanna be the girl who has to feel the silence...
The quiet scares me 'cause it screams the truth
Please don't tell me that we had that conversation
When I won't remember, save your breath, 'cause what's the use?


Ur: Sober - Pink

Av Hanna - 5 maj 2009 16:46

Nå inte är de nå andra avenyn i kväll, och verkar inte vara de nästa vecka heller. hrmf.


Nee måste ta mig iväg på draggen och lämna igen filmen jag såg igår.

Barnhemmet - Var faktiskt bra, se den :).

Men jag tycker jag var duktig som såg skräckfilm ensam igår. Vågade till o med somna, haha.

Av Hanna - 5 maj 2009 08:27

Idag är de tisdag och för er som inte förstår innebörden av denna dag kan jag förklara. Idag klockan nio är de Andra Avenyn :).

Av Hanna - 4 maj 2009 21:47

Ibland kan klotter vara fint :) Hittade den här bilden på en sida. Fin va?

Av Hanna - 4 maj 2009 20:55

Nu har jag varit ensam hela dagen, förutom jobbet då, och de var lite jobbigt i början. Men nu är jag riktigt glad :). Sitter och lyssnar på bra musik och drömmer mig bort. Och jag har kommit fram till att jag ska ha semester efter sommaren, ska fara nånstans, vet inte med vem eller vars. Men bort ska jag. Hade ju planer men dom är ju oaktuella nu.

Jag och Sofie satt och fundera på en road trip nånstans, och de skulle vara fett skönt. Men fara nånstans varmt vore inte helt fel heller. hmm, ska fundera vidare. :)

Ovido - Quiz & Flashcards