Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Hanna - 4 maj 2009 21:47

Ibland kan klotter vara fint :) Hittade den här bilden på en sida. Fin va?

Av Hanna - 4 maj 2009 20:55

Nu har jag varit ensam hela dagen, förutom jobbet då, och de var lite jobbigt i början. Men nu är jag riktigt glad :). Sitter och lyssnar på bra musik och drömmer mig bort. Och jag har kommit fram till att jag ska ha semester efter sommaren, ska fara nånstans, vet inte med vem eller vars. Men bort ska jag. Hade ju planer men dom är ju oaktuella nu.

Jag och Sofie satt och fundera på en road trip nånstans, och de skulle vara fett skönt. Men fara nånstans varmt vore inte helt fel heller. hmm, ska fundera vidare. :)

Av Hanna - 4 maj 2009 16:38

Varit på skolan en sväng idag. Nu ska jag verkligen ligga i med mitt pluggande så jag får de klart :). Sen har jag varit och jobbat oxå. 

Hade massa annat jag skulle göra idag oxå men de har inte blivit. Nu sitter jag och väntar på Fegge och Linnea, dom skulle komma förbi och ta en rök. Eller ja Fegge, Linnea har ju lillen i magen :). Är riktigt nyfiken på om de är en flicka eller pojke, nå de är ju inte allt för länge tills man får veta. :)


Ska väl berätta lite om helgen, i torsdags var jag i Luleå och drack vin med Ricke och Bäver. Sen blev de att vi for till Patrik och Erika ett tag, Sen flyttade festen trväsöver oxå. Hade en bra valborg, mycke trevligt folk :).

Fredag var jag en sväng till Västanäs och till Moån, sen blev de bara att vara hemma. 

Lördag blev de en sväng till Lule med mamma och pappa, for och hämtade mina saker från Jens m.m Sen hann jag precis komma hem och duscha så bar de iväg till Jenni och dricka vin och ha trevligt, sen vart de hotellet. Var full och glad hela kvällen, hade jätte kul :).

De var en liten sammanfattning av helgen. Finns mer att berätta men de gör jag nån annan gång. ;P

Ovido - Quiz & Flashcards