Alla inlägg under april 2010

Av Hanna - 5 april 2010 22:41

Av Hanna - 5 april 2010 22:08

Måste verkligen säga att jag VERKLIGEN skulle vilja skaffa en katt. Älskar verkligen att ha katter runt mig. Dom är ju så härliga. Men tänker på hur låst jag skulle bli. Jag vill ju kunna fara till kalix en helg om jag känner för de. Och kunna jobba långa pass utan att ha så dåligt samvete.


Vill bara ta hem alla katter jag träffar, speciellt Ester, hon är ju så grymt goo när hon spinner så hon börjar dreggla, haha.

Nå vi får väl se hur de ser ut efter sommaren, kanske de blir en liten kisseunge då <3.

Av Hanna - 5 april 2010 21:48

Har haft mens värk i tre veckor nu, och nu äntligen ville mensen infinna sig, så nu har jag inte ont nå mer iaf. Men jävlar vilka humörsvängningar, fast gör mitt bästa för att inte ge efter, blev en promenad idag + ett samtal till Jenni när jag trodde jag skulle börja gråta av en ren skit sak. 


Sen blev de att fara på stan och äta flott med Bäver, mmm, precis vad jag behövde för att känna mig som människa igen. :). Skratta lite och snacka skit var verkligen upplyftande. Sen hann vi vara två gånger på willys också. Inhandlade lite godis och några pk, aldrig fel när jag vet att jag kommer känna mig som en säck potatis i några dagar.


Annars har de varit en lugn påsk helg, sett mycke film och serier med Chrille. Varit en sväng till Moån (lör-sön), mamma hade gjort en stor påskmiddag. Igår kväll var de Bingolotto som gällde, jag och Ricke vann 100 kr var. :)


Just nu sitter jag med musik i öronen och funderar på vad jag ska hitta på, tror de blir att lägga mig och se nån film eller kanske ett avsnitt av King of queens. Nog för att de behövs diskas, men får bli morgondagens problem.


På tal om problem, måste välja tapeter till imorgon, SUCK, är inga som känns självklara, men finns ju några jag skulle kunna tänka mig, men hur ska jag kunna välja?!. FAN.!

Ovido - Quiz & Flashcards