Alla inlägg under april 2010

Av Hanna - 12 april 2010 09:45

  

Jag och Sofie för några år sen


Idag fyller Sofie min sockertopp år. Hoppas du får en bra och lugn dag precis som du vill :)

  

Av Hanna - 12 april 2010 09:36

Ja nu var de måndag igen. Skönt att vara ledig, tråkigt att Chrille var tvungen att fara iväg i morse.

Jobbet i helgen gick bara fint, varit på ett jätte trevligt ställe :). Annars har de varit mycke film och mys. <3


Idag vette fan vad man ska hitta på. Känner för att hitta på nått men vad?! Nå vi får väl se.

Av Hanna - 9 april 2010 18:03

Snart är fredagsmyset igång, ska bara gå och handla och invänta sällskapet :).

Sen får tiden gärna gå sakta, så de är fredag LÄNGE.!!.


Imorgon och på söndag är de jobb som gäller 8-18. Så timmarna där imellan blir de att ta de lugnt. Känns lite nervöst, inte varit själv någonting där, men verkar ändå vara ett väldigt lugnt ställe :).

Av Hanna - 8 april 2010 19:18

När jag kom hem hade jag blommor utanför dörren, shiiiit va glad jag blev. Okej var bara från Lulebo men iaf. Aldrig fel att få fina blommor. :)

  

Fina va?! :)


Av Hanna - 8 april 2010 19:14

..för idag fyller min kära småkusin Fegge år. Jag och Sofie var förbi där tidigare idag och fikade goo fika :)


Fegge och lilla Lovisa :)

  

Av Hanna - 7 april 2010 12:07

Sitter med musik i öronen och tänker att jag verkligen borde bege mig in till stan nu, har några ärenden jag måste göra. Men usch va tråkigt att fara dit själv. Nå ska nog ta mig nått att äta först iaf. Sak samma om de blir lite senare, bara jag hinner innan banken stänger :).


Så vad händer annars?. Har sovit själv två nätter nu, och de är inte lätt, börjar bara tänka på paranormal activity som vi såg i söndags. Jag är lite löjlig jag vet. ;P. Plus att jag inte har ro att gå och lägga mig, bara vandrar runt och gör annat, fördriver tid framför datorn. haha.


Bjuder på en skön låt från Smala sussie :)

Av Hanna - 6 april 2010 15:44

Fattar inte vad jag gör för fel.?!.  Gjorde middag och tänkte göra vitlöksbröd i ugnen till, väldigt bra ide iofs, har aldrig varit nå problem annars. Men nej idag ville de inte, första blev alldelens svart under, gick inte att äta, men jag var så grymt sugen på vitlöksbröd att jag slängde in ett till. Men nog fan blev de bränt under de oxå.!. Förstår inte hur de gick till. Plus att jag lyckades bränna mig oxå.!  Ähhh så nu har jag gett upp de där med vitlöksbröd, ska sitta och tjura för mig själv ist.


Therese blir de ladys night i kväll??.



Av Hanna - 6 april 2010 00:12


Nu ska de solas.! Ser ni vad brun jag var där?. Ska sola imorgon plus att de ska inhandlas brun utan sol.!   

Ovido - Quiz & Flashcards