Alla inlägg den 20 april 2010

Av Hanna - 20 april 2010 16:23

Jag och Jenni har ringt om varann i flera dagar, när jag kunnat prata har inte hon kunnat och tvärtom. Men nu äntligen hade vi tid att prata lite iaf, var kul att höra lite hur de är med henne :).

Är ju som synd att jag ska vara så fattig, skulle verkligen vilja göra en Malmö resa snart. Men är så mycket som ska betalas nu.


Och snart är de ju dax för min och mammas stockholms resa, ser verkligen fram imot den   


Nej nu ska jag fixa mig klar och börja gå mot bussen, ska möta upp Chrille efter jobbet ;)


Heipa.!

Av Hanna - 20 april 2010 00:17

För idag fyller min ängel Jenni år.


 

Jag och Jenni -07 om jag inte kommer ihåg helt fel.?!


Tänk att de redan är typ 18 år sen Jenni började på mitt dagis, då lekte vi med kuddarna i stora salen och Jenni frågade minst fyra gånger vad jag hette, haha. Sen dess har vi hunnit med ganska många äventyr, eller hur?


Hoppas du får en bra dag.!   

Ovido - Quiz & Flashcards