Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Hanna - 21 oktober 2009 11:58

http://www.kattinorr.se/

Om ni är sugna på en katt, eller vill vara stöd hem eller bara hjälpa till och ge ett bidrag.!

Av Hanna - 21 oktober 2009 08:31

Har inte blivit att uppdatera på några dagar. Men nu har jag tid :)

I måndags kom Sofie till Kalix, hon hjälpte mig städa upp lite, hon tyckte synd om sin kusin. Hon är ju bäst <3.!

Sen for vi och åt lunch med Barbro på Myggan.


Sen hade jag en tid på vårdcentralen, så efter de for vi mot lule. Jag for till Frank och glodde film och serier.

Igår så var jag och Sofie och fikade, var riktigt gott. Sen följde jag med henne en sväng till Marianne. Sen var de dax att åka hemåt, och måste säga att de var riktigt skönt att komma hem. Men fick vara hemma  två timmar innan de bar av till Moån, är hundvakt idag.


Precis pratat med vårdc. ska och ta bort stygnen imorgon, gör sånt ont?!? hmm, nu blev jag lite nervös.!.


Ovido - Quiz & Flashcards