Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Hanna - 15 oktober 2009 21:38

Nu börjar ångesten och paniken komma, tänk om däcken inte legat i bagage luckan.!. Då hade jag inte suttit här, De hade nog gått åt helvete för oss allihopa.! Åååååå jag vet inte vars jag ska ta vägen och de fan bara värker i bakhuvudet. Blir att ringa vårdc. imorgon och förklara att jag måste få nå starkare värktabletter.!. Börjar bli stel i hela ryggen.!

Är bara så jävla glad att vi klara oss.!.


Har snott en bild från Therese, hoppas de inte gjorde nått.?.

  



Av Hanna - 15 oktober 2009 19:23

Fan va jag är mesig, har tänkt att jag ska duscha hela dan, men hittar alltid ursäkter. Fan de kommer ju svida som fan.! Ooosch, tycker de är nog med huvudvärken.

Nå nu ska jag gå och handla lite och äta så kanske jag har mod att göra de sen.

Av Hanna - 15 oktober 2009 12:00

Vilken jävla Smäll.!

Fått sy fem stygn  bakhuvudet, plus att jag var fast spänd på en ryggbräda 3½ timme.

Fick fara hem inatt så jag och mamma var hemma vid 3 4 tiden.


Kan ni förstå att vi hade ängla vakt.!.

  

Ovido - Quiz & Flashcards