Alla inlägg den 13 april 2011

Av Hanna - 13 april 2011 16:08

Idag är en sån dag jag känner att känslorna håller på att rinna över på ett bra sätt.

Har funderat väldigt mycket på kommentaren jag fick av Snoffe på inlägget Yin Yang : "Yin är du, Yang är alltid som gör din hel. Din familj, dina vänner, din favvomat, en underbar kväll med vänner m.m :)"

Och jag börjar faktiskt känna mig ganska hel, jag vet vilka jag kan lita på och som alltid får mig på bra humör. Jag vill hellre finnas där för dom än att stressa iväg med mitt egna liv.

Har inte gjort annat än att stressat dom senaste åren, kämpat med näbbar och klor för att skapa min "FAMILJ", men jag har min familj redan, mina älskade vänner. Sen vad som händer, ja de händer.

Just nu är allt påväg mot ljusare tider, min trygghet har infunnit sig i mig igen, är redo för nya äventyr.


Hittade en bild/ordspråk som jag älskar.!

 

Så inspirerande.!

(Om jag kommer ihåg rätt så hittade jag den bilden på den HÄR grymma bloggen. Nå gå in och kolla på den i vilket fall som!)

Ovido - Quiz & Flashcards