Alla inlägg den 7 april 2011

Av Hanna - 7 april 2011 10:07

Jag har inte velat lägga mig i allt det här alls. Men dom här åsikterna vet redan dom flesta tror jag iaf, har aldrig gjort en hemlighet av vad jag tycker. Och kom gärna med kommentarer, ring mig eller kom och prata med mig om ni tycker jag har fel. Eller ja hur ni nu vill. Vill inte göra mig ovän med nån genom det här.


Som jag sagt så många gånger:

Allt man gör speglas över på sitt barn. Jag tycker barn ska ha en trygg uppväxt utan osäkerheten. Tycker man är skyldig sitt barn att ge det dom bästa möjligheterna man kan. För TÄNK OM, bara om de händer nått?


Trygghet och kärlek är de viktigaste för ett barn. Och jag säger inte att nån missat att ge sitt barn det, men tänk om de händer nått?. Är chansen värd att ta?. Nej, jag ser inte hur den kan vara de.


Jag hoppas verkligen att allt löser sig och att nån tänker om så att barnen kan få må så bra dom möjligen kan. Barn behöver två trygga föräldrar som dom vet vars dom har.


Jag har valt sida i allt de här, de gjorde jag direkt, jag står på barnens sida.

Ovido - Quiz & Flashcards