Alla inlägg den 17 november 2010

Av Hanna - 17 november 2010 14:41

Så här ser de oftast ut när jag sitter vid datorn.

  Amber håller koll <3

Av Hanna - 17 november 2010 13:07

Var en väldigt bra artikel i den idag.

Handlade om Amstaff och dom har gjort en intervju med Olga som har kennel Ruffwood ( http://ruffwood.se/ ) Det var hon som hämtade Amber från Danmark :). Tycker ni ALLA kan läsa den. Ni som inte bor i Luleå kan gå in på hemsidan och läsa den.!. http://www.tidningenextra.se/


Artikeln fick en hedersplats på vårat kylskåp :)


 

Av Hanna - 17 november 2010 11:48

Hade en så konstig dröm.

Drömde nått om hudkräm, som var "all that". Jag var på ett träningsläger för att kunna sälja den och det var verkligen en bra kräm, underbar mot brännskador men då råkade jag höra dom som tillverka den att dom skulle försämra den lite så dom kunde sälja mer, för dom hade visst bara en kund och de var en jätte rik kille som hade brännskador över hela kroppen. Jag tog ingredienserna och sprang till den här killen, alla jagade mig men jag hann dit och förklara hur han skulle göra för att använda den så alla brännskador skulle hela direkt.

Sen vaknade jag, då hade programmet jag sett slutat och tvshop var igång, de konstiga var ju att tvshop hade samma namn på produkten dom sålde som den i drömmen. Scary. ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards