Alla inlägg den 16 november 2010

Av Hanna - 16 november 2010 12:33

Har mycket tankar i huvudet just nu. Ska försöka få ut litegrann iaf.


1.Det är väl egentligen inte en ny tanke men som känns som att de vill ut. Jag förstår inte att de är så svårt att förstå att jag klarar mig själv. Jag behöver ingen som "finns där" om de går åt helvete. Dom jag behöver i mitt liv är dom som lyssnar när jag behöver prata och dom som får mig att le när jag glömt hur man gör. Och något sånt ingår inte i just de här "finns där", jag vet att jag är en female men betyder knappast att jag behöver nån som skyddar mig, har aldrig behövt de och kommer nog aldrig behöva de heller, om jag nu inte blir en stor kändis och behöver hålla galna fans borta, men de är ju knappast troligt. Jag är så glad för dom vänner jag har, även om vi hörs varje dag eller en gång i månaden så betyder ni mycket.  


2.Var på ett möte igår på Miroi så jag ska läsa upp mitt samhälls brtyg ÄNTLIGEN!!. Nu ska jag få slippa irritera och låta de IG:t dra ner mig.!. Sen skulle jag vilja komma in på behandligassistent eller ja jag har en annan ide oxå men den håller jag för mig själv :).  


3.Sen tillsist för idag.!. Så vill jag bara påpeka hur otroligt glad jag är för att jag har Christian, han får mig att må så jäkla bra. Han verkligen drar upp mig så fort jag ramlar ner. Älskar dig <3.



Nu ska jag ringa några samtal sen ska jag göra några ärenden. Vet inte riktigt hur de här inlägget blev, funkar de med punkt form? Funkar färgerna?


Ovido - Quiz & Flashcards