Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Hanna - 18 maj 2012 19:33

   


Längtar efter en promenad runt träsket, får helt enkelt blinka med ögonenfransarna nästa gång jag är kring Hertsön så nån kommer med mig.!


Äntligen börjar vädret bli lite bättre så blir att börja skrapa mormors hus imorgon :)

Plus att nån viska nått om vin imorgon kväll, nå man ser ju vad som blir. 


Jo föresten kanske ska nämna här oxå att jag väldigt ofta, ungefär alltid har musik i öronen när jag är hemma och har en vana att låsa dörren så bara komma förbi till mig kan betyda att jag inte öppnar fast jag är hemma.

Fick en fin utskällning idag av söta Sofie för att jag inte hört när hon var bakom dörren. Haha hon hade hunnit bli ganska arg. Men ska försöka sluta att alltid ha dörren låst. Men är väl en vana som hängt me sen Hertsön., hade en tant som bara kunde gå rakt in när hon druckit och tro att hon bodde där.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards