Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Hanna - 11 augusti 2009 15:05

Av Hanna - 11 augusti 2009 15:01

Ni som ännu inte fattat så uttryck som "du får inte..." funkar inte så bra på mig.! Men okej, ska försöka.!. :)

Av Hanna - 11 augusti 2009 14:33

Samtalen dom senaste dagarna har varit om när jag ska flytta, "När har du tänkt flytta söderut då?". Och frågan är ju de, varför inte.!. Vad har jag egentligen som håller mig kvar. Inga barn, inge förhållande. Nog för att de vore tråkigt att lämna dom nära och kära jag har kvar. Och jag har ju sagt att jag ska flytta till lule när jag ska flytta, men vore ändå inte helt fel att prova på Göteborg eller nå liknande, "flytta när du är ung, du kan alltid komma tillbaka" och de är ju så sant. Men då är de det att flytta nånstans själv. hmm. Och vad ska jag göra där nere då? plugga kanske. Nå jag har ju en termin kvar att fundera över de.

Ovido - Quiz & Flashcards