Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Hanna - 3 juni 2009 23:00

Blev nått i alla fall. Funkar bättre än de morots färgade i alla fall :).

Av Hanna - 3 juni 2009 22:45

Jo har ju glömt bort att berätta, igår när jag kom hem stod de utanför min grannens dörr en bukett blommor. Fatta vad kul å komma hem och hitta blommor utanför dörren. Hade nästan lust att sno dom. Vill väl oxå ha men de är ju samma sak, är inte riktigt så bitter ännu. Stod säkert nå jätte fint på kortet oxå. Hmm. Blev som bara glad av att se att de är nån som ännu skickar blommor. :) De finns hopp.!.

Av Hanna - 3 juni 2009 14:50

När jag vakna imorse så trodde jag att jag skulle gå av på mitten, jävla rygg.!. Men efter några värktabletter så är de ganska bra nu, Kan ju röra på mig. :).


Nu strax ska jag och köpa en hår färg, får panik av att se mig i spegeln.!!.

Fast kanske skulle strunta i att färga de och ha en rosa klänning på fredag. Haha, riktigt stå ut ;).

Ne men på tal om kläder till fredag, verkar redan vara stress uti de, hmm, jag brukar bestämma mig en kvart före jag går. Är inte så kräsen. :P

Ovido - Quiz & Flashcards