Alla inlägg under april 2009

Av Hanna - 21 april 2009 20:42

..lite uppmärksamhet, men de är segt med de just nu.


Men suttit och diskuterat kärlek med Bäver istället. Så nu frågar jag : vad tror ni om kärlekar, hur många stora kärlekar (riktriga WOW-kärlekar) tror ni att ni kommer ha i erat liv?


Mitt huvud dunkar just nu, usch. Sitter och kollar på "ballar av stål".  Hahha dom  är verkligen underhållande. :P. Har ni inte sett de ännu så rekomendear jag de starkt.!. de är på 5an.


Nu är de duschen som gäller.  

Av Hanna - 21 april 2009 08:04

Sovit som en stock inatt, skulle gott kunnat sova några timmar till, men ska vara på jobbet 9.40 Så de blev inge me de.

Blir att fara till lule sen. :). Så ska jag försöka ta och göra allt klart här hemma så de bara är att fara sen.

Av Hanna - 19 april 2009 13:10

Fick för två sekunder för mig att du var min kompis oxå, men tro mig de misstaget ska inte upprepas.


Ska ta och hoppa in i duschen nu, och sen städa till lite, Fegge och Linnea kommer förbi på nå tag :)

Av Hanna - 17 april 2009 19:08

Allt är bara ett stort "hmm" just nu. Sitta still och bara titta. Ganska skönt.



Känns bättre i dag kan jag säga. Har nästan inge ont alls. :)


Av Hanna - 15 april 2009 22:55

Har varit dålig på att uppdatera jag vet, men har haft fullt upp och när jag väl har lite tid över så har jag bara ont.!.


Och ikväll är inget undantag, hade tänkt fara till akuten i kväll, men orkar inte.. Ska ringa till sjukhuset imorgon igen och höra mig för. Man kan ju alltid hoppas.

Av Hanna - 11 april 2009 12:42

Blir att fara till breviken på en stund. Ska till Sofie och baka med henne :).


Så nu måste jag dra på mig nå kläder och lite smink. Så man ser normal ut. :P

Av Hanna - 11 april 2009 10:51

Sofie och Elias komförbi en sväng igår, han var ju då världens gulligaste.!. Så mini liten, inte lite sugen man blir.!.


Det kändes ganska tomt att sova själv inatt, är ju inte ofta de händer. Eller kanske inte så tomt i just i natt, men att vakna var tomt. Men de är ändå skönt att vara hemma ett tag. Fast de är ju klart saknar min älskling.!.

Av Hanna - 10 april 2009 15:09

"Jag älskar henne men hon är dum i huvudet"


Ska jag skratta eller gråta??



Ovido - Quiz & Flashcards